Proteīns sievietēm

Kāds ir proteīna uzdevums un, ko tas sniedz sievietēm? Proteīna uzdevums var būt dažāds. Viens no variantiem ir, kad sieviete vēlas samazināt svaru. Otrs variants, kad lieto proteīnu ir, ja sieviete vēlas iegūt sportisku augumu, tvirtu dibenu un pārējās muskuļu grupas. Proteīns palīdzēs sasniegt vēlamo rezultātu. Proteīnu izmanto arī, lai palielinātu muskuļu masu.

proteīns sievietēm

Mēs rekomendējam Tiara Protein produktu. Šis produkts ir izstrādāts un pielāgots tieši sieviešu hormonālajam stāvoklim. Specializēts produkts sievietēm, kurš ļaus sasniegt ātrāk un efektīgāk vēlamo rezultātu. Konkrētais produkts ir ar zemeņu garšu līdz ar to garša tam ir ļoti patīkama un baudāma. Tiara Protein produkti ir pieejami vel arī ar citām garšām kā, piemēram, šokolādes un vaniļas garšām.

sportiska sieviete


Tie, kuri pa ziemu un rudens mēnešiem ir slinkojuši un nav nodarbojušies ar sporta aktivitātēm, tad ir pienācis īstais brīdis sākt darboties un gatavot savu ķermeni vasaras sezonai. Pavasara sezona ir sākusies un ir laiks doties uz trenažieru zāli un sagatavot savu ķermeni vasaras sezonai, lai pludmalē piesaistītu apkārtējo uzmanību.

Cik ilgā laikā var uztrenēt dibenu?

Apaļš un tvirts dupsis ir katra vīrieša sapnis. Sievietēm ir jāpiedomā par savu formu veidošanu. Iegūt izteiksmīgas un tvirtas formas nav viegls darbs, taču neslinkojot un apmeklējot trenažieru zāli, tas viss ir iespējams. Protams, svarīgi ir arī piedomāt pie tā, ko katru dienu Jūs lietojat uzturā. Veselīgs uzturs ir ļoti svarīgs. Vajadzētu atturēties no pārāk trekniem un eļļainiem ēdieniem.

  muskuļots sievietes dibens

Cik ilgā laikā ir iespējams uztrenēt dibenu?

Trenēšanas process noteikti nebūs ātrs. Lai sasniegtu vēlamo rezultātu, tad sporta zāle būs jāapmeklē vismaz sešus mēnešus, divas reizes nedēļā. Pēc intensīva treniņa sešu mēnešu garumā tiks sasniegts vēlamais rezultāts. Dibena muskuļu trenēšanai vajadzētu pielietot dažādus vingrinājumus, lai tiktu maksimāli noslogotas visas dibena muskuļu grupas un tas iegūtu vēlamo apaļo formu.

uztrenēt dibenu

Uzturs pēc treniņa

Pēc katras fiziskās slodzes un treniņiem ir nepieciešams kārtīgi paēst, lai uzņemtu nepieciešamās kalorijas un atgūtu spēkus. Uzturs pēc treniņa ir ļoti nozīmīgs. Muskuļu audi treniņa laikā tiek bojāti, jo uz tiem ir bijusi liela slodze. Sportista uzturs ļauj ātrāk šos audus atjaunot, kā arī kavē audu noārdīšanos treniņa laikā. Uztura bagātināji iedalās tādos, ko lieto pirms treniņa un tādos, kurus lieto pēc treniņa. Katrs pilda savu funkciju. Tie produkti, kurus lieto pirms treniņa, viņi nodrošina spēka pieaugumu un izturību treniņa laika, kā arī kavē muskuļu noārdīšanos. Tos, produktus, kurus lieto pēc treniņa, viņi palīdz ātrāk atjaunoties muskuļu audiem, kā arī palīdz palielināt muskuļu masu.

uzturs pēc treniņa

Protams, svarīgi ir ēst veselīgi, taču ar dabīgo pārtiku vien neiztikt. Sporta uzturs nodrošina daudz labāku efektu, kā arī sniedz organismam visus nepieciešamos vitamīnus un trūkstošās kalorijas. Šāda veida produktus lietot ir daudz vieglāk, nekā apēst kilogramiem dabīgās pārtikas. Bez tam dabīgā pārtika ir jāpagatavo pašam, kam ir nepieciešams daudz laika kā arī tas maksās daudz dārgāk.

fitness muscle

Uzturs pēc treniņa Jums atgriezīs enerģiju, kura būs iztērēta treniņa laikā. Enerģijas pieplūdums parasti ir no vitamīniem un šie produkti ir ļoti bagātīgi ar visdažādākajiem vitamīniem. Minimālais sporta zāles apmeklējums nedēļā būtu divas reizes, ja tiešām ir velēšanās uzturēt sevi fiziskā formā un savu ķermeni. Fiziskās slodze ir nepieciešama ik vienam. Jo īpaši tas ir nepieciešams cilvēkiem, kuriem darbs ir mazkustīgs. Ja cilvēks nenodarbojās ar sportu, viņa muskuļi lēnam atrofējas kā arī kaulu struktūra paliek daudz trauslāka. Tas nozīmē ka ik dienas dzīvē ir vieglāk satraumēties, piemēram, nokrītot ziemā uz ledus.

Uzturs sportistiem

Ja vēlies palielināt muskuļu masu, tad noteikti neiztiksi bez specializēta uztura sportistiem. Šis uzturs sniedz sportistam nepieciešamos vitamīnus un citas vielas, kuras ir nepieciešamas muskuļu audu atjaunošanās un augšanas procesā. Muskuļu veidošana ir smags un ilgs darbs. Rezultātus nav iespējams sasniegt īsā laika posmā.

Uztura bagātinātāji

pre work-out gold standard

Pre workout gold standard ir populārs sportistu uzturs. 

Produkta īpašības:
  • Tas uzlabo koncentrēšanās spējas kā arī palielina fizisko noturību
  • Produkts ir izgatavots no augstvērtīgām kvalitatīvām sastāvdaļām
  • Katra produkta deva sniedz 175 mg kofeīna devas, kas uztur mundrumu
  • Satur arī kreatīnu, kurš nodrošina papildus spēku un izturību
  • Produkts satur tādus vitamīnus kā B1, B3, B5, B6, B12. Šie vitamīni sniedz papildus enerģiju. 30 porcijas maksā aptuveni 28 Euro.

rich piana mentality
Rich piana mentality ir sporta uzturs, kurš uzlabos Jūsu garīgās spējas. Šis maisījums tika izgatavots liekot uzsvaru uz ilgstošu enerģijas pieplūdumu. Ir augstāka koncentrēšanās spēja. Produktu iesaka lietot arī studentiem sesiju laikā, kad ir liela spriedze un ir nepieciešama augsta koncentrēšanās spēja.

finaflex stimul uzturs
FinalFelx stimul uzturs sportistiem, kurš palielina muskuļu masu un neļauj muskuļiem noārdīties saglabājot jau esošo muskuļu masu. Iznīcina tauku šūnas. Palielina izturību un spēku. Šo produktu piedāvā lietot pirms treniņiem. Šo konkrēto produktu iesaka lietot tikai pieredzējušiem sportistiem, kuriem ir liela slodze. Produkta aptuvenā cena 35 Euro.

Muskuļu palielināšana ar geineriem

Daudzi sūta vēstules un jautā kā palielināt muskuļu masu? Tas nav viegls process un, protams, arī nav ātrs veids kāto izdarīt. Ir nepieciešams doties uz svaru zāli un trenēt visas muskuļu grupas. vajadzētu sastādīt treniņu programmu. Ja pašiem nav zināšanas par treniņu programmām, tad var uz kādu laiku paņemt sev treneri un viņš Jums sastādīs atbilstošu programmu tieši Jūsu vēlmēm un mērķiem kā arī sniegs labus padomus kā šo mērķi sasniegt pēc iespējas īsākā laika posmā. Taču nepietiks tikai ar svara zāles apmeklējumu un intensīviem treniņiem. Muskuļu palielināšana ir smags un grūts process. Jums ir jāpanāk process, lai muskuļi  palielinātos. Šo muskuļu augšanas procesu var sasniegt lietojot geinerus. Geineris ir uztura bagātinātājs, kurš sportistam palielina izturību un palīdz palielināt muskuļu masu. Tā sastāvs galvenokārt ir no ogļhidrātiem un olbaltumvielām, taču tas satur arī vitamīnus un kreatīnu. Geineri satur pietiekoši daudz kalorijas, kuras ir nepieciešamas muskuļu masas palielināšanas procesā.

true-massmuskuļu palielināšana
Iesakām šos divus geinera produktus True Mass un Weider Mega Mass. True mass maskā aptuveni 65 Euro, bet Weider Mega Mass  50 Euro. Šie produkti sniegs Jums vēlamo efektu. Lietojot šāda veida produktus noteikti vajadzētu rūpīgi izlasīt instrukciju cik bieži tos var lietot un, cik lielās devās.


man fitness

Man patīk apmeklēt sporta zāli un uzturēt sevi fiziskā formā. Aptaukošanās un liekais svars, manuprāt, nav piedodami un tā ir cilvēku nolaidība. Ir jārūpējas par savu izskatu un veselību. Fitnesa zāli vajadzēt apmeklēt gan sievietēm, gan vīriešiem. Atruna par to, ka nav laika ir viss sliktākā atruna. Ja ir velēšanās, tad vienmēr var atrast laiku.

Muskuļu audzēšana

Klāt ir pavasaris un ir jāsāk domāt par fiziskām aktivitātēm, lai līdz vasarai atgūtu formu un pludmalē izskatītos labi. Muskuļu audzēšana nav ātrs un viegls process. Šajā procesā ir jāiegulda ļoti daudz laika, pacietības un, protams, arī enerģija un finansiāli līdzekļi. Muskuļu masas audzēšana bez sporta uztura nav iedomājama. Nav iespējams palielināt muskuļu masu apmeklējot tikai sporta zāli. Lai muskuļi augtu, tiem ir nepieciešami vitamīni citas nepieciešamās uztura vielas.

muskulu audzēšana

Lai būtu iespējams sasniegt vēlamo rezultātu, tad ir jāapmeklē sporta zāle un jālieto veselīgs uzturs, papildus tam visam ir nepieciešams sporta uzturs. Mūsdienās ir ļoti daudz veikalu un produktu izplatītāju, kuri piedāvā iegādāties visdažādākos proteīna pulverus un masas palielināšanas uzturu. Pirms pērkat šādus produktus vajadzētu palasīt par tiem atsauksmes kā arī tos vajadzētu iegādāties sertificētos veikalos, kuriem ir atļauja pārdot konkrēto produkciju. Noteikti vajadzētu arī apmeklēt ģimenes ārstu un noskaidrot vai šādas vielas  nekaitēs Jūsu organismam.

Lai būtu redzams rezultāts, ir jātrenējas intensīvi vismaz gadu. Tas nozīmē, ka gada laikā, Jums ir jāapmeklē sporta zālē vismaz divas reizes nedēļā un papildus tam visam ir jālieto sporta uzturs un vitamīni. Rezultātu var sasniegt jebkurš vienīgi ne visiem pietiek pacietība. Daudzi domā, ka aizies uz sporta zāli, patrenēsies pāris reizes un būs jau sasniegt kaut kāds rezultāts. Tā diemžēl nenotiek, jo rezultātu var sasniegt tikai ar smagu un ilgu darbu.

gain muscle mass

Apmeklējot sporta zāli vajadzētu sastādīt treniņu programmu visām muskuļu grupām, lai muskuļu masa augtu proporcionāli visam ķermenim. Sporta uztura bagātinātāji ir jālieto atbilstoši instrukcijai. Nevajadzētu pārkāpt instrukcijas noteikumus, jo tādā veidā variet apdraudēt savu veselību. Lietojot šo sporta uzturu vairāk nekā nepieciešams, tas noteikti nenesīs ātrāku rezultātu. Tādā veidā variet tikai sabojāt savu veselību.

protein coctail

Pirmajās reizēs apmeklējot sporta zāli var sajust muskuļu sāpes pēc sporta. Tas ir tāpēc, ka muskuļi nav pieraduši pie tādas fiziskas slodzes un cilājot lielus svarus tiek plēsti muskuļu audi. Ar laiku ķermenis pierod pie šāda veida sporta aktivitātēm un sāpes vairs nebūs novērojamas. Ir otrs variants, kad sāp muskuļi. Muskuļu sāpes ir novērojamas arī pie traumām. Trenējoties ir jābūt ļoti uzmanīgiem, jo gūt traumas ir ļoti viegli it sevišķi, ja pirms svaru celšanas neesat iesildījušies vai arī svari tiek celti tehniski nepareizi.

Sportista uzturs

Sportojot un veidojot muskuļu masu noteikti nevajadzētu aizmirst par veselīgu sportista uzturu. Pārtika, ko mēs ik dienā uzņemam ir ļoti svarīga. Sportisti daudz sadedzina kalorijas tāpēc tie, kuri vēlās palielināt muskuļu masu ir nepieciešams dienas laikā uzņemt pietiekoši daudz kaloriju. Sadedzinātajām kalorijām ir jābūt daudz mazāk nekā uzņemtajām. Taču, ja mērķis ir tieši pretējs un vēlaties samazināt savu svaru un nodzīt taukus, tad sadedzinātajam kalorijām ir jābūt daudz vairāk nekā tam, kuras uzņemat visas dienas garumā.

sportista uzturs

Sportistiem ir svarīgi no uztura piramīdas saņemt visu nepieciešamos produktus. Produktiem ir jābūt pēc iespējas dažādākiem, jo katrs produkts sniedz savādākas nepieciešamās uztura vielas. Ne tikai sportistiem, bet arī cilvēkiem, kuri ik dienā nesporto ir nepieciešams uzņemt olbaltumvielas, ogļhidrātus, taukus, ūdeni, minerālvielas, vitamīnus. Tīrs ūdens organismam ir ļoti nepieciešams. Ja Jūs dzerat tēju vai kafiju, tas gluži nebūs tas pats, kā izdzert glāzi tīra ūdens. Tīru ūdeni vajadzētu dzert katru dienu. Sportistiem treniņa laikā ir ieteicams lietot tīru ūdeni nevis gāzētos dzērienus vai sulas.

olbaltumvielas sportistiem

Tie, kuri vēlās palielināt muskuļu masu, tiem ir ļoti svarīgi uzņemt lielu daudzumu olbaltumvielu. Liels daudzums olbaltumvielu ir tādos produktos kā olas, rieksti, gaļa, zivs, rīsi, kefīrs, piens. 

Protams, var lietot arī sporta uzturu, kurš atvieglos nepieciešamo uzturvielu un vitamīnu uzņemšanu. Sporta uzturs samazina nepieciešamo pārtikas produktu devu. Var izdzert vienu glāzi ar sporta uztura kokteili, kurš nodrošina lielu daudzumu dažāda veida pārtikas produktu apēšanu. Tas ietaupa laiku un arī naudu, jo kvalitatīvi produkti maksā mūsdienās loti dārgi. Sporta uzturs ir daudz lētāks un priekš šāda kokteiļa pagatavošanas nevajag daudz laika salīdzinājumā cik laiks ir nepieciešams, lai pagatavotu vairākas ēdienreizes ar visiem nepieciešamajiem produktiem.

Sportista uzturs noteikti nebūs ātrās uzkodas, neveselīgā pārtika un alkoholiskie dzērieni. No visa neveselīgā vajadzētu atteikties. Uzlabosies ne tikai pašsajūta, bet arī netiks bojātas aknas.

Lasi vairāk par tēmu kāds ir pareizs uzturs sportistiem

Vingrinājumi dibena palielināšanai

Dibena izmēram ir nozīme. Liels tvirts dibens, kurš ir uztrenēts apmeklējot sporta zāli, apspīlētās džinsu biksēs izskatās ļoti seksīgi. Lai uztrenētu skaistu dibenu ir nepieciešams veikt dažādus vingrinājums dibena palielināšanai.

tvirta dibena vingrinājumi

Vingrinājumi dibena palielināšanai

1. Var apgulties uz sola ar muguru pret solu. Ar abām rokām turoties pie sola veic kāju celšanu augšā 90 grādu leņķī. Šādu vingrinājumu atkārto 15 līdz 20 reizes ar vairākiem piegājieniem, starp piegājieniem nedaudz atpūšoties.

2. Pietupieni ar svara stieni to turot aiz muguras. Šis ir mans mīļākais vingrinājums, jo tas sniedz ļoti labu efektivitātes rezultātu. Svaru uz stieņa var pakāpeniski palielināt pēc savām iespējām, jo smagāks svars, jo labāks rezultāts dibena trenēšanā.

3. Stieņa celšana no zemes. Stienis sākuma pozīcijā atrodas uz zemes. Satver to ar abām rokām pieliecoties, un ceļ to augšā iztaisnojot muguru. Svara stieņa smagumu izvēlās atbilstoši savām spējām, taču pēc iespējas smagāku. Pēc kāda laika jācenšas  svara stieņa smagumu palielināt.

4. Vienkārši pietupieni bez svara stieņa. To var veikt arī mājas apstākļos un nav nepieciešama sporta zāle.

5. Kāju stiepšana aiz muguras. Labs vingrinājums, kuru var izpildīt stāvot kājās un mainot kājas tās ceļot augšā aiz muguras. Lielākai efektivitātei uz kājām var pievienot papildus smagumus. Sporta veikalos ir iespējams nopirkt šos svarus, kurus pievieno pie kājām. Šī svari sniegs papildus slodzi, kā rezultātā dibena vingrinājums būs daudz efektīgāks.

dibena trenēšana

kā palielināt dibenu

Lasi papildus informāciju par to kā ātri uztrenēt dibena muskuļus

Kā trenēt kājas muskuļus

Kājas muskuļu trenēšana ir sarežģīts process. Daudziem cilvēkiem nepatīk trenēt kājas, jo pēc treniņiem ir liels nogurums un kājas paliek smagas un ir grūtāk pārvietoties kā ierasts. Kājās rodas tāda smagnēja sajūta. Šī sajūta daudziem cilvēkiem nepatīk un izraisa diskomfortu.

kā trenēt kājas

Kāju muskuļus var trenēt spiežot svarus. Parasti treniņu sāk ar smagākiem svariem, jo treniņa sākumā ir vairāk spēks un ir vieglāk spiest ar kājām smagākus svarus nekā treniņa beigās. Jo smagākus svarus spiedīsiet, jo lielāku izturību un spēku uztrenēsies. Ilgstoši trenējoties un apmeklējot svaru zāli, ar katru mēnesi Jūs varēsiet izspiest aizvien vairāk viena veida svarus. Tas parasti dod signālu, ka ir jāpalielina nedaudz svars. Tas ļaus Jums uztrenēt lielāku apkārtmēru kāju muskuļiem, kā arī ļaus palielināt izturību un labāku spēka pieaugumu.

Ja kāju muskuļi tiek trenēti pie intensīviem slodzes treniņiem, tad šos treniņus kāju muskuļu trenēšanai nevajadzētu atkārtot biežāk kāvienu reizi nedēļā. Muskuļu audiem ir jāļauj atjaunoties un sadzīt. Spiežot svarus, muskuļu audi tiek plēsti, kā rezultātā tiem ir nepieciešams laiks, lai tie atjaunotos.

kāju trenēšana

Kā vēl var trenēt kāju muskuļus?
Svaru spiešana ir viens no populārākajiem veidiem priekš kāju muskuļu trenēšanas, taču pietiekoši populārs treniņš ir arī pietupieni ar svara stieni. Svara stienis, kuru turiet virs pleciem aiz muguras, dod papildus slodzi kājām. Taisot pietupienus ar svara stieni tiek trenētas ne tikai kājas, bet arī dibena muskuļi. Kājām ir vairākas muskuļu grupas un katrs treniņa veids noslogo kādu konkrētu kāju muskuļu grupu. Tādēļ vajadzētu izvēlēties dažādus treniņus, lai pilnībā noslogotu visas kāju grupas.

svaru spiešana ar kājām


Pēc fiziskiem treniņiem, lai labāk atjaunotos muskuļu audi, Jūs variet lietot sporta uzturu un uztura bagātinātājus. Tie palīdzes muskuļu audiem ātrāk atjaunoties, kā arī daudzi uztura bagātinātāji nodrošina muskuļu masas ātrāku palielināšanos. Nevajadzētu aizmirsts arī par sporta vitamīniem, kurus ne vienmēr var uzņemt nepieciešamā daudzumā ar pārtikas produktiem.